اسکنر اپسون Epson DS-6500
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

اسکنر اپسون DS-6500

رزولوشن اپتیکال: dpi 300
حداکثر سایز کاغذ: A4
سرعت اسکن: 25 صفحه در دقیقه

معرفی اسکنر اپسون DS-6500

اگر به یک اسکنر اسناد با کیفیت برای تهیه اسکن سیاه و سفید و رنگی به هر دو صورت یک رو و دو رو اتوماتیک احتیاج دارید، اسکنر اپسون Epson DS-6500 می تواند کاملاً به کار شما بیاید.

از این اسکنر هم می توان به صورت تخت و هم از طریق منبع تغذیه خودکار ADF استفاده کرد.

معرفی اسکنر اپسون DS-6500

بنابراین شما می توانید انواع کتاب، مجله، کارت های شناسایی و اسناد دارای کاغذ نازک را به صورت تخت و تصاویر و متون چاپ شده بر روی کاغذ را از طریق ADF اسکن نمایید.

قابلیت ها و مشخصات فنی اسکنر Epson DS-6500

ADF تعبیه شده در اسکنر اسناد اپسون DS-6500 دارای ظرفیتی برابر با 100 برگ است و برای اسکن های در تعداد زیاد و به صورت متوالی کاملاً مناسب می باشد.

همچنین شما می توانید با استفاده از این ADF، از اسنادی با ابعاد بزرگ و طول حداکثر 1016 میلی متر اسکن تهیه نمایید.

اسکنر اداری اپسون مدل DS-6500 از قابلیت تشخیص ورود هم زمان دو کاغذ به دستگاه و جلوگیری از این موضوع برخوردار است و می توانید با خیال راحت اسناد مهم خود را جهت اسکن داخل دستگاه قرار دهید.

قابلیت ها و مشخصات فنی اسکنر Epson DS-6500

یکی دیگر از امکاناتی که اسکنر فیدر دار اپسون DS-6500 در اختیار شما قرار می دهد، قابلیت ذخیره مستقیم فایل اسکن شده بر روی سرویس های ابری مانند Google Docs و مایکروسافت SharePoint است که باعث سریع تر انجام شدن استفاده از فایل های اسکن شده با استفاده از دستگاه های مختلف می شود.

همچنین اسکنر پیشرفته مدل Epson DS-6500 از توانایی تشخیص متون انگلیسی OCR برخوردار بوده و به آسانی متن های ذخیره شده با فرمت عکس را به فایل های قابل ویرایش مانند ورد تبدیل می کند.

اسکنر اپسون Epson DS-6500

رزولوشن اسکنر اپسون Epson DS-6500 در هنگام اسکن به صورت تخت برابر با 1200 dpi و در هنگام اسکن از طریق ADF برابر با 600 dpi است و اسناد اسکن شده با آن از میزان خوانایی و کیفیتی عالی برخوردار خواهند بود.

اسکنر اداری اپسون با توجه به اینکه با سرعتی برابر با 25 برگ در دقیقه اسناد را به صورت رنگی یا سیاه و سفید اسکن می کند، یکی از اسکنرهای سریع به حساب می آید. اما برای دستیابی به این میزان سرعت، باید رزولوشن دستگاه را بر روی 200 dpi یا 300 dpi تنظیم کنید.

اسکنر اپسون Epson DS-6500

سرعت اسکنر تخت اپسون DS-6500 در هنگام اسکن با رزولوشن 600 dpi که کیفیتی عالی را برای شما به ارمغان می آورد، برابر با 6 برگ در دقیقه به صورت سیاه و سفید و 4 برگ در دقیقه به صورت رنگی می باشد.

اتصال اسکنر اپسون مدل DS-6500 به کامپیوتر از طریق پورت USB 2.0 و کابل انجام می شود و در صورت سفارش مشتری، امکان تعبیه ماژول شبکه نیز برای این دستگاه وجود دارد.

جهت دریافت قیمت بهترین اسکنر موجود در بازار و اطلاع از نحوه خرید اسکنر اپسون DS-6500 با کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان به شماره 73027-021 تماس حاصل نمایید.

اسکنر اپسون Epson DS-6500





:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : دو شنبه 28 مرداد 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی